Call center Supervisor pozícióba munkatársat keres a Szinapszis Kft

SZINAPSZIS Kft.

2020. 07. 29.


FELADATKÖR, INFORMÁCIÓK A MUNKAHELYRŐL

Dinamikusan fejlődő magyar cég, saját call-centerébe keres supervisort.

MUNKAIDŐ: teljes munkaidő

ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Debrecen

Információk a kiválasztási folyamatról:

Ha szeretné megpályázni a pozíciót, kérem, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva fizetési igény megjelölésével együtt.

Feladatok

  • Call center szabályok betartása és betartatása (szünetek – munkaidő tartása, késés), operátorok támogatása, megfelelő tréninget biztosítunk.
  • Projektek, lefixált időpontok menedzselése, kvótafigyelés
  • Problémák haladéktalan jelzése a vezetőség felé
  • Teljesítmény monitorozás, a munkaidő aktív és effektív felhasználásának folyamatos ellenőrzése. (Voxco hívásidők, riportok)

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Logikus gondolkodásra való képesség
  • Szükség esetén esti és hétvégi munkavégzésre való nyitottság
  • Empatikus, türelmes, nyitott személyiség
  • Magabiztos, megnyerő fellépés
  • Eredményorientáltság, elkötelezettség
  • Nagyfokú önállóság, problémamegoldó készség, de csapatjátékos is
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (professzionális tudás előnyt jelent!)

Előnyök

  • Stabil háttérrel rendelkező, nemzetközileg elismert cégcsoport
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú munkalehetőség
  • Belvárosi, frekventált helyen lévő iroda
  • Versenyképes jövedelem
  • Karrier és fejlődési lehetőség
  • Dinamikus kollektíva, csapatépítők stb.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • OKJ

Munkarend

  • Általános

Önéletrajz elküldése kötelező!