Pénzügyi adminisztratív ügyintéző munkatársat keresünk Debrecenben

Remode 21 Kft.
Debrecen
2019. 05. 23.


Kisvállalati pénzügyek területén jártas pénzügyi adminisztrációs lelkes kollégánkat keressük, mihamarabbi munkavégzéssel. 

Ha szeretnél egy fiatal, barátságos csapat része lenni, tudsz önállóan dolgozni és gyorsan tanulsz, akkor küldd el nekünk önéletrajzod és egy rövid levelet miért szeretnél velünk dolgozni.

A jelentkezési határidő: 2019.05.29

Munkába állás akár azonnal! 

Feladatok

  • a cég életével kapcsolatos iratok iktatása, rendszerezése
  • számlák kiállítása, iktatása, postázása,
  • szállítói számlák iktatása, szkennelése,
  • pénzügyi nyilvántartás napra készen tartása,
  • kapcsolattartás a könyvelővel,
  • projekt kimutatás napra készen tartása, CRM rendszer vezetése,
  • szerződések, megrendelés visszaigazolások, teljesítési igazolások készítése,
  • ajánlatkérések eseti jelleggel,
  • irodai eszközök beszerzése,
  • banki ügyintézés, utalások előkészítése,
  • új munkavállaló felvételének előkészítése, havi bérszámfejtés előkészítése,
  • egyéb eseti adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások

  • legalább középfokú pénzügyi vagy hasonló releváns végzettség,
  • pénzügyi/adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
  • MS Office ismeretek (Word,Excel)
  • gyors tanulási készség,
  • csapatjátékos,
  • precizitás,
  • önálló és felelősségteljes munkavégzésre való alkalmasság.

Előnyök

  • MS Excel magas szintű ismerete
  • műszaki affinitás,
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.

Amit kínálunk

  • korrekt, bejelentett bér,
  • fiatal és barátságos csapat,
  • modern munkakörnyezet,
  • rugalmas munkaidő.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola
  • OKJ

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések