Service Desk Agent állás középfokú német nyelvtudással Debrecenben

NSC Global Kft.
Debrecen
2019. 03. 25.


Emailes és telefonos segítségnyújtás külső és belső ügyfelek számára személyi számítógépek és hálózatok vagy hálózati eszközök kapcsán.

Feladatok

  • Közvetlen kapcsolattartás az ügyféllel
  • Bejövő ügyféligények rögzítése
  • Beérkező jegyek feldolgozása
  • Prioritások meghatározása
  • Egyszerűbb technikai problémák megoldása - a tudásbázis segítségével - az MS Office alkalmazások és a leggyakoribb operációs rendszerek kapcsán
  • Összetettebb problémák továbbítása a magasabb szintű támogatást nyújtó csapat részére

Elvárások

  • Aktív B2 német nyelvtudás (aktív angol nyelvtudás előny)
  • Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel
  • Csapatszellem
  • Jó kommunikációs készség
  • Felhasználói szintű IT ismeret
  • Jó stressz kezelés

Előnyök

  • Informatikai háttér nem feltétel, a szükséges tréninget térítésmentesen biztosítjuk

Amit kínálunk

  • Nemzetközi környezet és körülmények
  • Rugalmas munkaidő 
  • Jó csapat
  • Fizetett tréning (Informatikai háttér nem feltétel, a szükséges tréninget biztosítjuk)
  • Versenyképes fizetés

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra
  • Távmunka/otthoni munka

Elvárt tapasztalat

  • Pályakezdő/friss diplomás
  • Nem igényel tapasztalatot
  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás

  • Német

Munkarend

  • Általános
  • Többműszakos

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!