Service Desk Agent állás középfokú német nyelvtudással Debrecenben
NSC Global Kft.
Debrecen
2019. 03. 25.
Emailes és telefonos segítségnyújtás külső és belső ügyfelek számára személyi számítógépek és hálózatok vagy hálózati eszközök kapcsán.
Feladatok
- Közvetlen kapcsolattartás az ügyféllel
- Bejövő ügyféligények rögzítése
- Beérkező jegyek feldolgozása
- Prioritások meghatározása
- Egyszerűbb technikai problémák megoldása - a tudásbázis segítségével - az MS Office alkalmazások és a leggyakoribb operációs rendszerek kapcsán
- Összetettebb problémák továbbítása a magasabb szintű támogatást nyújtó csapat részére
Elvárások
- Aktív B2 német nyelvtudás (aktív angol nyelvtudás előny)
- Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel
- Csapatszellem
- Jó kommunikációs készség
- Felhasználói szintű IT ismeret
- Jó stressz kezelés
Előnyök
- Informatikai háttér nem feltétel, a szükséges tréninget térítésmentesen biztosítjuk
Amit kínálunk
- Nemzetközi környezet és körülmények
- Rugalmas munkaidő
- Jó csapat
- Fizetett tréning (Informatikai háttér nem feltétel, a szükséges tréninget biztosítjuk)
- Versenyképes fizetés
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
- Távmunka/otthoni munka
Elvárt tapasztalat
- Pályakezdő/friss diplomás
- Nem igényel tapasztalatot
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás
- Német
Munkarend
- Általános
- Többműszakos
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!