Service Desk Agent kollégát keresünk középfokú német és angol nyelvtudással

NSC Global Kft.
Debrecen
2019. 02. 12.


Emailes és telefonos segítségnyújtás külső és belső ügyfelek számára személyi számítógépek és hálózatok vagy hálózati eszközök kapcsán.

Feladatok

  • Közvetlen kapcsolattartás az ügyféllel
  • Bejövő ügyféligények rögzítése
  • Hibajegyek felvétele, kezelése, rendszerek távoli monitorozása
  • Beérkező jegyek feldolgozása
  • Prioritások meghatározása
  • Egyszerűbb technikai problémák megoldása - a tudásbázis segítségével - az MS Office alkalmazások és a leggyakoribb operációs rendszerek kapcsán
  • Összetettebb problémák továbbítása a magasabb szintű támogatást nyújtó csapat részére

Elvárások

  • Aktív B2 német és B2 angol nyelvtudás
  • Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat előnyt jelent, de nem feltétel
  • Csapatszellem
  • Jó kommunikációs készség
  • Jó stressz kezelés

Előnyök

  • Rugalmas időbeosztás - 7/24-s munkarend (hétvégi és éjszakai műszak is elérhető havonta 3-4 alkalommal előre leegyeztett beosztás szerint)
  • Informatikai ismeretek és tudás megszerzése az általunk biztosított ingyenes tréningekkel
  • Nyelvtudások aktív használata a napi munka során

Amit kínálunk

  • Nemzetközi környezet és körülmények
  • Rugalmas munkaidő
  • Jó csapat
  • Fizetett tréning (Informatikai háttér nem feltétel, a szükséges tréninget biztosítjuk)
  • Versenyképes fizetés

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Pályakezdő/friss diplomás
  • Nem igényel tapasztalatot
  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás

  • Angol
  • Német

Munkarend

  • Többműszakos